תקנון החזרות מוצרים וביטולי עסקה
חברת ד"ר אלקטריק הציבה מטרה לספק ללקוחותיה שירות ברמה הגבוהה ביותר תוך שמירת האינטרסים של לקוחותיה לטובת רכישה בטוחה. אנו בד"ר אלקטריק פועלים על פי החוק, במטרה לשמור על לקוחותינו מרוצים.
הצוות שלנו זמין להתייעצות ומתן מידע באמצעי התקשורת הבאים:
דואר אלקטרוני: info@drelectric.co.il
טלפון: 052-400-1314
כתובת להחזרות: תל אביב, שמואל ברקאי 7א
מיקוד: 6969984
צור קשר
לקוחות ד"ר אלקטריק רשאים לבטל את העסקאות שבוצעו באתר ד"ר אלקטריק בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 (להלן:"החוק"). לצורך ביטול עסקה מסוג זה יש ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בצירוף הפרטים האישיים, או פרטי התשלום. פניה טלפונית זו תהיה מגובה במייל מפורט לכתובת הדואר האלקטרוני המצוינת מעלה.
ביטולי עסקה יאושרו רק עבור עסקאות שבוצעו 14 ימים או פחות קודם מיום הפניה, בכפוף להצגת פרטים התואמים את העסקה.
בהנחה שסיבת הליך זה אינה נוגעת לפגם או אי התאמה במוצר, המוצר צריך לחזור באריזתו המקורית שניכר שלא נעשה בו כל שימוש או נסיון הרכבה ושהמוצר ראוי למכירה מחדש. מוצרים שאריזתם הושחטה לא יתקבלו במשרדי ד"ר אלקטריק ולא תהיה אפשרות לבצע ביטול עסקה בגינם, אלא במקרים בהם קיימת אי התאמה במוצר או נתגלה פגם במוצר.
ביטול העיסקה יתבצע רק ברגע שנקבל את המוצר חזרה. מאותו יום תוכלו לראות את הזיכוי עד ל 14 ימי עסקים, אין ד"ר אלקטריק האחראית לזמני הזיכוי שייקחו לבנק/חברת כרטיסי האשראי שלכם.
ניתן להחזיר את המוצר שקיבלת וזאת לאחר עדכון משירות הלקוחות של ד"ר אלקטריק. במהלך השיחה עם שירות הלקוחות, נציג מטעמנו יפרוש בפניך את האפשרויות להחזרת המוצר. יש לציין כי שילוחם של המוצרים לצורך החזרה בגין אי התאמה במוצר או פגם לא תשולם ע"י הלקוחות. במקרה של ביטול עסקה לא בגין פגם או אי התאמה, עלות השילוח תהיה על חשבון הלקוחות. שירות הלקוחות שלנו מעדכן אתכם באמצעות המייל כי המוצר שביקשתם להחזיר, הגיע ליעדו.
עבור ביטול שאינו בגין אי התאמה במוצר או פגם במוצר ובכפוף לחוק במדינת ישראל, עבור ביטול העסקה ד"ר אלקטריק לא תיגבה עלות נוספת פרט לדמי טיפול בסך 5% מערך העסקה או 100 ש"ח (הנמוך מביניהם). בנוסף לכך, עלות המשלוח לא תוחזר כיוון ששירות זה בוצע כבר עבור הלקוח. יש להחזיר את המוצר עד 14 ימים מעט ביטול העסקה כאשר אופן השילוח יהיה גם הוא על חשבון הלקוח. בכדי לברר כיצד להחזיר את המוצרים שרכשתם, יש לפנות לשירות הלקוחות של ד"ר אלקטריק.
לא, במקרה זה האיסוף יתבצע עד 14 ימי עסקים בתיאום עם שירות הלקוחות של ד"ר אלקטריק. היבואן ישא בעלות הטיפול במקרה זה. יש לציין כי אנו בד"ר אלקטריק נפעל במרץ לטובת לקוחותינו ונעשה את כל המאמצים בכדי לספק את המוצר הנכון והתקין לבית הלקוח.
יש לשים לב לנהלים הבאים:
במקרים שבהם יהיה הצורך או הרצון לבטל את העסקה, אופן האריזה משפיע ישירות על התהליך
במקרה של קבלת משלוח של מוצרים שאין צורך בהתקנה המבוצעת ע"י טכנאי (לדוגמא: מקררים ללא קיוסק, טלוויזיות, מקפיאים וכד'), בעת קבלת המשלוח וטרם החתימה על קבלת המשלוח יש לפתוח את אריזת המוצר בנוכחות המוביל בכדי לוודא קבלת מוצר תקין שאינו פגום בצורה כזו או אחרת. עצם החתימה על קבלת המשלוח מהווה אישור כי המוצר שסופק ללקוח תקין ומוכן לשימוש. במידה ונמצא פגם במוצר, אין לחתום על קבלת המוצר.
במקרה של קבלת משלוח של מוצרים שבהם נדרשת התקנת טכנאי, יש להשאיר את המוצר באריזתו המקורית. פתיחת האריזה המקורית טרם הגעת הטכנאי עלולה לגרוע מתעודת האחריות ואף לבטלה, כיוון שיכול להיווצר נזק למוצר ובכך עלולה להתבטל תעודת האחריות. בעת ביקור הטכנאי תתבצע בדיקה של המכשיר החשמלי ובמהלכה יספק הטכנאי את תעודת האחריות הרלוונטית למוצר. במידה והמכשיר ימצא פגום, הטכנאי ייצור קשר עם היבואן כנגד תמונה של הפגם לטובת החלפה של מוצר תקול במוצר תקין.
במקרה של מוצר פגום והתקלה הינה תקלה טכנית, יש ליצור קשר טלפונית עם היבואן ולהפעיל את האחריות שניתנה על המכשיר. במידה והפגם הינו פגם אחר, יש ליצור קשר בהקדם עם שירות הלקוחות של ד"ר אלקטריק להמשך טיפול.
יש לציין כי עלות הובלה, איסוף, טעינה, ומשלוח חוזר במקרה של מוצר פגום או אי התאמה במוצר, לא תהיה על חשבון הלקוח. במקרה זה העלות הכרוכה תהיה באחריות היבואן של המוצר הנרכש.
על כל הזמנה מכל סוג שהוא כאשר הלקוח רוצה לבטל לפי חוק הגנת הצרכן חלה עליו עמלת ביטול עסקה של 5 אחוזים או 100 שקלים ( הנמוך מבניהם ).
על הלקוח לשלם את עלות המשלוח ולא יקבל את כספו בחזרה במידה וחברת ההפצה כבר קיבלה את ההזמנה.
הלקוח יקבל את עלות המשלוח בחזרה במידה יקרה אחד מהתנאים:
- חברת ד"ר אלקטריק טעתה בהזמנתו וגרמה ללקוח לבטל
- במידה והמוצר נשלח אחרי שהלקוח רצה לבטל לפי "תעודת משלוח" של חברת ההפצה.
כאשר המשלוח חינם על פי הדף מוצר, אלו הם התעריפים שייגבו מאת הלקוח במקרה בו הוא מבטל את ההזמנה:
-כל סוגי המוצרים הלבנים (מכונות כביסה, ייבוש, מדיחי כלים וכוו) | 200 ל 400 שקל
-מקררים | בין 200 ל 400 שקל תלוי בסוג המקרר
נקודות חשובות:
- משלוחים חינם על כל המוצרים בחנות.
- אין ד"ר אלקטריק אחראי על אספקת מוצר פגום או ע"י הספק חיצוני.
- ד"ר אלקטריק לא תישא באחריות ולא תספק מוצר שאינו נכנס למעלית, שאינו עובר בחדר מדרגות ושאינו עובר בפתח דלת הבית או בפתחים נוספים בתוך בית הלקוח שדרכם המוצר צריך לעבור בדרך ליעדו. ההחלטה תיקבע ע"י המוביל המספק את הרכישה לבית הלקוח. במקרה זה- עלות המשלוח לא תוחזר.
- ד"ר אלקטריק פועלים רבות ובמרץ בכדי לספק לכם, ללקוחותיה, שירות לקוחות אדיב, מהיר ואיכותי כאשר אנחנו תמיד פועלים מנקודת מבטו של הלקוח. תמיד נשמח לקבל משוב על פועלנו על מנת להשתפר. ד"ר אלקטריק פועלת כקניון אינטרנטי, כחברה מקשרת, שכן אין ל ד"ר אלקטריק קשר ישיר עם מלאי או מחסנים של מוצרים ובמקרה של מוצרים פגומים אנו פועלים בכדי לתקן את הטעות, אך טעות זו אינה נוגעת ד"ר אלקטריק ישירות. ד"ר אלקטריק פועלים במדיניות אפס סובלנות כלפי התחזות, זיוף, גניבה ומרמה. במקרים אלו אנו פועלים ישירות מול משטרת ישראל.